XERRADA-DEBAT TierrHa_20 MAIG 2011_19h

:::::::::::::::::català:

Hola!

Us convidem el divendres 20 de maig  a les 19h a una Xerrada-Debat amb el col.lectiu TierrHa, de San Miguel de Tucumán (Argentina).
Lloc: Despatx Cultural Arco de la Virgen, al carrer de la Verge, 10 (al Raval). Està entre els carrers Valdonzella i Joaquim Costa.

TierrHa és una organització integrada per un equip interdisciplinari, de professionals i estudiants, sense ànims de lucre que treballa amb total independència de partits polítics i institucions religioses. Té com objectiu aprofundir les accions vinculades a la producció social de l’hàbitat -en contraposició al model mercantil- principalment amb els sectors populars, buscant que les diferents disciplines i sabers formin part de processos socials justs, que aportin espais de qualitat, alhora que en la seva gestació contribueixin a la consciència que les condicions dignes de vida són un dret, i que per a això és necessària una participació crítica, responsable i democràtica, per part dels diferents actors socials involucrats.

La Xerrada-Debat es planteja com un intercanvi entre tots els que us apropeu per aprofundir en el coneixement mutu a través de les experiències viscudes.

Doncs això, que continuem en contacte i que ens encantaria poder comptar amb la vostra presència i participació.

Gràcies i salut!

p.d. L’activitat es realitza en un Local Cultural, on si es vol participar del seu projecte, es pot ser soci per un any per 1€.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::castellano:

Hola!
Os invitamos el viernes 20 de mayo  a las 19h a una Charla-Debate con el colectivo TierrHa, de San Miguel de Tucumán (Argentina).

Lugar: Despacho Cultural Arco de la Virgen, en la calle de la Verge, 10 (al Raval). Está entre las calles Valdonzella y Joaquim Costa.

TierrHa es una organización esta integrada por un equipo interdisciplinario, de profesionales y estudiantes, sin fines de lucro que trabaja con total independencia de partidos políticos e instituciones religiosas. Tiene como objetivo profundizar las acciones vinculadas a la producción social del hábitat -en contraposición al modelo mercantil- principalmente con los sectores populares, buscando que las distintas disciplinas y saberes formen parte de procesos sociales justos, que aporten espacios de calidad a la vez que en su gestación contribuya a la conciencia de que las condiciones dignas de vida son un derecho, y que para esto es necesaria una participación crítica, responsable y democrática, por parte de los distintos actores sociales involucrados.

La Charla-Debate se plantea como un intercambio entre todos los participantes en el que pueda profundizar en el conocimiento mutuo a través de las experiencias vividas.

Pues eso, que seguimos en contacto y que nos encantaría poder contar con vuestra presencia y participación.
Gracias y salud!

p.d. La actividad se realiza en un Local Cultural donde, si se quiere participar en su proyecto, se puede ser socio por 1€.